Loppis =o)

Imorse var man uppe vid kvart i 7..
Jag gick hem till Sarah o Danne o åkte med dom till loppisen på isstadion vid kvart över 8..
Mycket folk var det.. men shoppade iaf en del ;o)

Hittade 2 jackor åt Tindra.. En mörkgrön som är som en kappa.. o en rosa vanlig jacka.. den tyckte hon om jätte mycket..
O så hittade jag lite sommarkläder åt henne oxå..

Vi åkte därifrån vid halv 11.. Då tog jag o träffade Håkan o Tindra på stan.. o så lastade jag av mig alla påsar, till bilen istället =oP
Vi tog oss en fika på Smedjan o så efter 12 så tog vi o kollade på mc- kortegen som åkte genom stan.. Tindra tyckte det var kul att se alla motorcyklar =o)

Sen åkte vi direkt vidare till Ica Maxi o handlade.. skönt att ha det gjort så slipper vi imorgon.. =o)
Sen hem o tog det lugnt i några timmar..

Åkte till Håkans föräldrar vid halv 4.. Trevligt att vara där.. Tindra o jag blev kvar.. Håkan skulle skjutsa Micke o sen så hämtade han mina föräldrar vid buss station.. Dom hade varit till Åland.. så han skjutsade hem dom.. *snällt av honom* =o)

Sen så kom han tillbaka igen vid halv 7.. o då åkte vi hem..
Lekte lite med Tindra då..

Håkan gick iväg efter 8.. han skulle ut o spela biljard med sina vänner.. .Så jag o Tindra blev kvar här hemma..
La Tindra strax innan 10, då var hon trött.. så får se om hon sover länge imorgon. =oP

Snart dags att sova för mig oxå.. sitter bara o spelar lite på datan =o)

Imorgon får vi se vad som händer.. ska kanske hem till en kompis o fika =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0