Lunch med Sarah =o)

Nu syns det på magen att man är gravid.. redan i vecka 23 ju =oP Tiden går så fort..
O jag mår hur bra som helst.. =o)

Började med att vi tog sovmorgon till 9 imorse.. Skönt det, eftersom man sov så dåligt inatt =o/
Gick sen upp o åt frukost o fixade oss iordning..

Halv 12 så åkte vi ner till stan.. Skulle ju äta lunch på American pizza med Sarah, Märit o Sandra, tio i 12..
Jätte trevligt o gott var det iaf =o) Fast Tindra åt inte så mycket.. hon tycker ju inte om pizza så mycket..


Sen så gick vi o kollade lite på stan oxå.. Köpte en mascara o ett par shorts på HM.. men shortsen ska jag byta imorgon, eftersom jag inte tyckte om dom =oP
Hemma efter kl 1.. Då tog vi det bara lugnt en stund..


Åkte sen iväg hem till min mormor o morfar innan kl 2..
Håkan hjälpte dom att klippa gräset.. så snällt av honom =o)
Sen fikade vi lite där oxå.. *trevligt*

Vid 4 så åkte vi därifrån.. Blev att bara åka hem en snabb sväng innan vi åkte o hälsade på Håkans mamma.. Mycket pigg var hon idag.. Hoppas hon får komma hem snart =o)

Halv 7 var vi hemma igen.. blev lite bus med Tindra då..  =o)
Käkade sen varma mackor vid halv 8.. *gott gott*
La Tindra strax innan 9.. då var hon jätte trött.. får se hur länge hon sover imorgon..
Kvällen annars blir lugn här  hemma bara..

Imorgon så händer oxå en massa.. =o) Förmiddagen så ska jag först ner till stan en snabb sväng o sen så är det ju Nyforsdagen med loppis o sånt.. så det måste man ju gå på =o)
O imorgonkväll så blir det troligen  Wii kväll här hemma med Sara o Hasse o barnen =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Du har en underlig dotter du som inte gilalr pizza, haha :p

Men magen ahr ju synts ett tag ju, hihi :p

2009-05-30 @ 09:58:38
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0