Måndag 4 Maj =o)

Måndag idag.. o Tindra lämnade jag hos dagmamman kl 8.. =o)
Sen knallade jag ham o tog bort sängkläderna o tog o tvättade dom..

Knallade hem till Tina o Göran innan kl 9..
Grattis Tina som fyller 29 år idag =o)
Fikade lite där o satt o pratade..

Gick därifrån vid halv 11.. Blev att gå in på Ica stenby o skicka iväg ett paket.. En bok från en bokklubb som jag inte ville ha =oP
Sen var jag hemma till 11 igen..

Då blev jag sugen på att baka... Så bakade 2 rulltårtor o en sockerkaka.. =o)
Så nu har man lite fikabröd hemma.. Hoppas nån kommer o fikar oxå =oP

Sen var kl plötsligt efter halv 2, så då var det bara att gå o hämta Tindra..
En bra dag hade hon haft.. o inte sovit någon middag..

Vi gick iaf hem.. Tindra ville se på Alfons.. o det fick hon..
Jag tog o hängde upp sängkläderna på tork o tog o tvättade en maskin till med kläder.. Lika bra att passa på när man är i farten =oP

Sen blev det att jag dammsög.. O så blev det paus.. dags för mellis när kl var 3..
Sen fortsatte jag med att skura golven o diska.. Gjort rent på köksbordet o vardagsrums bordet.. så nu är det inget skräp som ligger framme =oP

Sen blev det att bädda sängarna oxå.. Så nu har man nya sängkläder..
O så blev det att pussla med Tindra..
Håkan kom hem efter halv 6..

Blev att vi käkade runt vid halv 7.. Makaroner o köttfärssås blev det =o)
Sen var det bara att lägga Tindra efter 7..  Somnade direkt gjorde hon..

Nu har man kollat på färjan o snart dags att sova.. är helt slut efter dagens aktiviteter =oP

Imorgon så får vi se vad som händer.. =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: sarah

va duktig du är... =P jag bakade oxå rulltårta igår...=P fast bara en det fick räcka! får se om jag bakar idag oxå behöver oxå fylla på frysen.. o sen är de kul att baka! jag vill gärna komma hem o fika nåndag....!

2009-05-05 @ 14:56:51
URL: http://sarahgraahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0