Morsdag =o)

Igår kväll så var ju ett par vänner över o spelade wii.. Hade jätte trevligt hela kvällen..
Vid 1 inatt gick dom hem.. =o)
As kul var det o det blir snart igen oxå =oP

Sovmorgon till efter halv 10 imorse.. Gick då upp o åt lite frukost o fixade oss iordning..
Åkte iväg efter 12 o köpte en blomma till min mamma o så en blomma till Håkans mamma oxå..

Hemma igen vid 2.. Då gick vi ut i lekparken en stund.. så himla fint väder.. men nästan för varmt att vara i solen =o/

Åkte o firade Håkans mamma kl 3.. Micke o Lena, o Erik o Daniella var oxå där.. Blev att vi fikade lite o så fick vi tårta oxå =o)
Vid halv 5 åkte vi därifrån..

Stannade på Fröslunda pizzeria o köpte med oss kycklingsallad hem,...*smaskens*
Sen var det bara att fara vidare..

Så kl 6 så var vi hemma hos mina föräldrar o fikade lite.
Tindra lekte en massa med morfar oxå =o)

Efter 7 så var vi hemma igen.. Så  bara att göra Tindra iordning för sängen o så lägga henne..  Hon somnade direkt =o)

Imorgon så är det dags för Tindra att gå till dagmamman igen..
Får se vad jag hittar på då.. Ska troligtvis över till en vän, om jag inte jobbar =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0