Onsdag =o)

Uppe vid kvart över 7 imorse.. Lämnade Tindra som vanligt kl 8 hos Lena =o)
Sen gick jag hem o tog det lugnt en stund, innan Håkan skjutsade mig till Flöjtvägens förskola där jag skulle jobba idag 9 - 13 =o)
Usch vad det har blåst ute idag.. hoppas på bättre väder imorgon..


När jag slutat så kom Håkan o hämtade mig o vi åkte då till Ica Maxi o kollade lite..
Sen hem o tog det lugnt en stund =oP

Innan kl 3 så gick vi o hämtade Tindra..  Ute i blåsten var dom...
O Tindra ville följa med hem idag, så bra så =o)

hemma så lekte vi med Tindra.. Innan det blev dags att börja med maten..
Jättegod köttgryta åt vi..*smakens* =o)

Diskade sen bort all disk efter maten o så blev det att pussla med Tindra.. eller rättare sagt Tindra som pusslar så bra själv.. utan nån hjälp alls..


Hon hade fått ett nytt pussel med 40 bitar från 4 år.. som jag lät henne prova.. o det klarade hon alldeles själv utan att ens fråga oss.. *så duktig*
Har ett pussel med 50 bitar som hon ska få prova imorgon =o)

La sen Tindra kl 7.. Nu gör inte vi så mycket.. kollar bara fotbollsmatchen mellan Manchester United o Barcelona..

Imorgon så blir det att jobba halv 9 till halv 1 =o) o sen ska vi träffa en vän o så är det grillkväll på kvällen oxå.. så hela dagen är man upptagen =oP


Allt för mig!


Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack ska du ha min vän! Förlåt att jag inte svarar på dina sms, men jag har inte råd o fylla på kortet just nu! Buhu! Men ring gärna nångång när du har tid. Svårt för mig o veta när du har tid o prata...

2009-05-28 @ 08:53:09
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0