Regn idag =o/

Imorse var det bara att kliva upp strax efter 7 o väcka Tindra..
Fixade oss iordning o käkade frukost..
Sen gick jag o lämnade henne hos Lena kl 8..

Sen gick jag hem igen o la mig...*trött* Håkan låg ju fortfarande o sov, så då kunde jag oxå passa på att sova mer =o)
Vaknade sen igen vid kvart i 11..

Åt lite lunch vid halv 12 o så åkte Håkan iväg o tränade innan kl 1..
Jag passade på att diska, o göra rent här hemma o hänga upp tvätten. =oP
Sen tog jag o skalade potatisen oxå..

Håkan o Tindra kom hem strax innan 3.. Tindra har ju fått nya tider nu hos dagmamman.. 8-15 varje dag,
Så kul för henne.. =o) Förutom att hon är ledig när Lena är ledig.. o det är inte så ofta..

Började laga mat efter kl 3.. potatismos o kassler blev det.. *smaskens*

Nu är Håkan iväg med Micke o fixar lite.. så får se när han kommer hem igen..
Tindra håller på o lagar mat åt sina dockor =o)


Imorgon så får vi se vad som händer.. om jag inte jobbar så ska jag träffa Sara =o)


Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0