Spelkväll =o)

Var ju inget bra väder på fm..
Så jag o Tindra tog o storstädade medans Håkan var iväg till arbetsförmedlingen..
Blev både att vi dammsög o skurade golven.. *duktig*

När Håkan kom hem igen, så blev det att vi lekte med Tindra.. =o)
Sen åkte han iväg till halv 1 igen o tränade..

Så då tog jag o Tindra o åt lite lunch o sen la jag henne..
Diskade sen bort all disk o så tog jag o duschade.. Innan Tindra väcktes vid kl 3 =o)

Håkan kom hem efter 3.. så blev att vi käkade mat efter 4...

Efter kl 5 så kom Sara över o här blev det spelkväll, kan jag lova.. Wii hela kvällen..
Fast jag är dålig förlorare så var det skitkul =o)
Strax innan kl 1 inatt så gick hon hem..
 Men mycket trevligt var det.. får bli flera gånger.. =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0