Träffat Ewelina =o)

Ja onsdag idag då.. halva veckan har iaf gått.. =o)
Lämnade Tindra efter 8 hos Lena.. o så gick jag o jobbade =o)

När jag slutade kl 1 så gick jag hem till Ewelina o hälsade på..
Fikade lite där o satt o pratade =o) *trevligt*

Sen var det bara att hämta Tindra till kl 3.. Ut i det fina vädret var dom när jag kom..
O inte ville hon följa med mig hem idag heller =oP

Hemma så tog vi o lekte lite.. o så kollade Tindra på Pippi o jag tog det bara lugnt då..
Håkan kom hem efter 4..
Sista dagen som Håkan jobbade idag, så nu är han arbetslös =o(
Hoppas han hittar något jobb snart igen..

jag tog o städade Tindras rum oxå.. Plockade bort en massa saker som inte används.. =oP


Nu är Håkan o Tindra iväg o hämtar pizza.. *smaskens* Orkade inte laga nån mat idag..


Kvällen kommer bara bli lugn =o)


Imorgon så ska jag träffa en kompis, om jag inte måste jobba..


Allt för mig!


Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

E han arbetslös?? Varför då??

2009-05-14 @ 19:11:25
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0