Träffat Jossa =o)

Idag var man uppe vid 7.. o så ringde dom o sa att jag skulle jobba på Fröslundavägens förskola..
Så jag lämnade Tindra kl 8 hos Lena.. o så knallade jag till jobbet..

Skönt att få jobba lite iaf.. har ju varit lugnt på sistonde..Men halv 9 till halv 1 jobbade jag.. =o)
När jag slutat så tog jag o träffade Jossa efter kl 1..

Vi gick hem hit o fikade.. Trevligt att träffas vännen, var ju så längesen sist... =o)
Sen följde hon med o hämtade Tindra kl 2 oxå..
O så gick vi hem igen... Tindra tyckte iaf att det var kul med besök =o)
Vid halv 4 gick hon hem..

Jag o Tindra tog o lekte lite då o så kom Håkan hem efter kl 4..
Käkade lite mat vid kl 6.. o så la vi Tindra kvart i 7.. Så nu sover tösen =o)

Händer inte så mycket mera nu.. Ska nog kolla lite på tv o umgås med älsklingen bara..

Imorgon vet jag inte vad som händer än.. 
Tindra ska iaf till Lena.. Dom skulle visst springa nyckelpige loppet i skogen imorgon så =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0