Träffat Sara o Tina =o)

Nej inget jobb idag heller.. men Tindra lämnade jag iaf hos Lena efter kl 8..
Träffade sen Sara direkt efter det.. vi knallade hem till henne o drack kaffe..
Tina kom oxå dit.. Så trevligt att vi kunde ses alla 3 =o)

Vid halv 12 gick jag därifrån.. Till apotektet var jag tvungen att gå, innan jag gick hem..
Hemma blev det att äta lite lunch o så la jag mig o vilade i 1 timme nästan =oP

Hämtade Tindra kl 2.. Bra dag hade hon haft.. men hon ville inte följa med mig hem.. hehe ville hellre vara kvar o leka med dom andra barnen =o)

Hemma till slut iaf.. Då lekte vi lite o så kollade Tindra på Alfons..
Sen åt vi lite mellis.. O så städade vi hennes rum.. Hon städade det mesta själv.. *jätte duktig* Inte ofta hon helst vill städa.. men vem vill det?

Håkan kom hem vid halv 5...  Blev att vi käkade makaroner o korv vid kl 6..
Sen diskade jag bort all disk o Tindra gick o dammsög, med sin dammsugare =oP

Innan kl 7 så kom mina föräldrar över o hälsade på..
Tindra lekte en massa med morfar.. o så fikade vi lite o satt o pratade...
Så trevligt med besök så =o)
Efter 8 åkte dom hem.. o då la vi Tindra..

Nu händer inte så mycket mer.. strax ska jag ta o sova hade jag tänkt..
Inget planerat för morgondagen än..
Tindra är iaf ledig om jag inte får jobba så..
Får se vad man hittar på... Hoppas på fint väder iaf..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja, han måste ju bli klar på onsdag nästa vecka med jobbet så det blir det mycket o jobba. Svarar vad det är för nåt när jag svarar på ditt sms sen. Vill inte ta det här..

2009-05-08 @ 11:30:58
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0