Träffat Sophia =o)

Idag blev det att lämna Tindra som vanligt kl 8 hos Lena..
Jag gick hem en stund o tog det lugnt..

Sen till kl 9 så gick jag hem till Sophia o hälsade på.. Kul att få se tvillingarna igen. oj vad dom hade vuxit =o)
Vi tog o gick hem till Sandra o hennes son o hälsade på.. *trevligt*
Fikade lite där o satt o pratade.. =o)

Jag gick därifrån innan 12.. Knallade då till Fröslunda centrum.. Först till Apoteket o sen in på Ica o handlade lite..
Sen hem o åt lite lunch o så blev det lugnt en stund, innan det var dags att hämta Tindra kl 2.

Hon hade haft en jättebra dag.. Dom hade sprungit Nyckelpigeloppet i skogen.. o så hade alla barnen fått medalj.. så den visade hon stolt upp när jag kom dit =o)

Vi gick hem o lekte lite.. o sen blev det mellis o Tindra tittade lite på film oxå..
Sen så letade jag lite i ett skåp o hittade en massa nya dockkläder..
Så jag o Tindra tog o bytte kläder på dockorna, så dom andra kläderna fick hamna i tvätten istället..
Tindra lekte hela kvällen med dom.. blev visst som nya dockor för henne..

Sen käkade vi mat efter kl 6.. Sen vid 7 la sig Tindra.. o jag tog en dusch..

Nu händer inte så mycket mer...  Ska kolla på Efterlyst.. o sen väntar sängen =oP

Imorgon om jag inte jobbar, så ska jag träffa en vän. =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0