1:a advent =o)

Ja tänka sig, redan första advent idag.. Men inte någon större julstämmning än iaf =o/

Idag så har vi inte gjort så mycket..
Vid kl 11 så träffade jag Michis.. Vi tog oss en promenad till Ica Stenby, för att jag skulle skicka iväg ett paket.. men inte då.. dom hade inga kartonger på lagret som jag hade beställt =o/
Så får gå en annan dag istället.

Hemma igen vid 12.. Då åkte vi ner till stan på julskyltning.. men hmm.. inte mycket till julskyltning =o(
Var så himla mycket bättre förr när man själv var liten.. så mycket mer då. Hoppas dom kan bättra på det!

Åkte sen vidare o tvättade bilen o sen till Ica Maxi o handlade.. Skönt att ha en massa mat hemma nu. =o)
Men kontot blev  fattigt =o/
O så ska man börja handla julklappar nu oxå.

När vi kom hem till kl 3 så var det bara att börja med maten o sen äta..
Åkte hem till Håkans föräldrar  o fikade lite..
Micke o Lena kom oxå dit.. Trevligt att ses =o)

Kom hem vid halv 8. Bara att göra Tindra klar för sängen då.
Nu har man hunnit med att ta sig en dusch o ska ta o sova om ett tag.

Allt för mig!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0