BVC =o)

Imorse gick vi upp vid kl 9.
Fixade oss iordning o åt frukost.

Kvart över 10 så träffade vi Michis vid Lidl.
Hon följde med oss till BVC =o)

Allt var bara bra med Alexander. Nu väger han 4,2 o är 54,5 cm lång =o)
Det går undan =oP
Efter det så gick vi till Ica Stenby.. Hade paket o hämta.

Sen gick vi hem hit o tog en kaffe =o)
Efter kl 12 så gick Michis härifrån.
Tindra passade på att umgås med Håkan, innan han åkte till jobbet kl 1.

Åt lite lunch med Tindra o sen la hon sig o vilade i 30 minuter.
Jag tog o började laga mat efter kl 2.
Tänkte att det var lika bra att göra det, så man skulle slippa ikväll =oP

Efter kl 3 så var vi hemma hos Sara =o) Tindra passade på att leka med sina kompisar.
Fikade lite där o satt o pratade.. Tina var oxå där en stund.

Gick till Lidl o handlade lite, innan vi kom hem runt halv 7.
Bara att värma maten när vi kom hem.. o sen lägga Tindra när hon hade ätit.

Tog mig ett varmt bad när hon hade somnat..
Nu ska jag umgås med min son o kolla på Efterlyst =o)
O så kommer Håkan hem om några timmar.

Imorgon så ska vi hem till Kathrin på förmiddagen =o) o så lär vi få besök på eftermiddagen oxå =o)
Lika bra att hitta på lite aktiviteter, Tindra blir ju så rastlös att bara sitta här hemma med mig =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0