Det snöar =o)

Ja idag så har det kommit lite snö, fast inget som har lagt sig kvar iaf =oP

Imorse lämnade jag Tindra vid kl 8  o tog mig sen en kort promenad.. usch för kallt för att vara ute o gå idag =o/
Har bara fixat lite här hemma o tagit det lugnt.. ingen som kunde komma över på kaffe =o/

Håkan kom hem halv 2.. så 1 timme tidigare hade dom fått slutat idag =o)
jag gick o hämtade Tindra vid kl 3.
En bra dag hade dom haft.. varit i skogen hela förmiddagen.. *burr*

Vi gick hem o lekte lite =o)
Sen började jag rota fram Tindras vinterskor.. tur dom verkade iaf passa än =oP
Men några termobyxor hittade jag inte.. bara ett par i 92 o det är ju alldeles för smått =o(
Så nu blir det att köpa nytt.. Frågan är ju om man ska köpa i 104 eller 110?

Sen fick Tindra bada =o) o nu ska vi strax äta lite mat.. o så är det snart dags att lägga Tindra.

Imorgon så blir det troligtvis att gå till Tuna park med en kompis =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: sarah

ja tror ja har två par från elin ett par i stl 100 (väldigt stora i storleken) o ett par som är 104..

2009-11-05 @ 09:58:50
URL: http://sarahgraahn.blogg.se/
Postat av: Sandra Wahlbom

Haha absolut :D Jo tack den sitter kvar :P Känner inte så mycket just nu men det kommer nog :) Kram

2009-11-05 @ 15:57:52
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0