Farsdag =o)

Jaha söndag idag då.. o idag är det farsdag..

Vi började dagen med att gå upp kl 9.. Åt frukost med Tindra o så lekte vi lite..
Håkan kom upp efter kl 10..

Vi åkte till Ica Maxi o handlade efter kl 12... Så nu har vi mat för veckan =o) Köpte även Kents nya skiva.
Hemma igen vid halv 2.. Köpte med oss mat hem från Målet..
Orkade inte laga någon mat, skulle ju laga mat senare ikväll.

Vid kvart i 3 så åkte vi hem till Håkans föräldrar o firade hans pappa.
Micke, Lena o Emma var oxå där.
Sen kom även Erik, Marie o Sandra dit o fikade oxå..
Tindra härjade en massa med kusinerna =o)

Åkte hem vid halv 6.
Då lagade Håkan mat o sen var det bara att käka o så lägga Tindra typ.
Nu har jag nyss tagit mig ett varmt bad =o)
Ska umgås lite med Alexander o Håkan nu.

Farsdag har vi inte firat så mycket för Håkan idag. Han fick iaf Kent skivan utav Tindra o Alexander.
Men jag har beställt en sak genom internet oxå.. men den har inte kommit än..
Så den får han senare =o)

Måndag imorgon då o Håkan jobbar kväll då.
O Tindra har semester hela veckan, eftersom dagmamman skulle vara ledig..
Hmm undra vad man ska hitta på en hel vecka?

Imorgon ska vi troligtvis hem till Rebecka iaf =o) o på eftermiddagen får vi besök.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0