Fredag den 13:e..

Fredag idag.. o den 13:e oxå.. fast ingen otur än iaf =oP

Var uppe vid halv 7 imorse o gav Alexander välling. Sen somnade vi om till halv 10. =o)
Förmiddagen tog vi det bara lugnt.. Lite bus med Tindra bara..

Till kl 1 så gick vi ut o träffade Tindras kompis Emma o hennes mamma..
Var ute i lekparken, över 1 timme var vi där.. men usch vad kallt.. *burr*

Hemma igen efter halv 3. Tindra la sig o vilade då.
Jag passade bara på att ta det lugnt då =oP

Nu ikväll har vi inte alls gjort så mycket.
Lekt med Tindra o så har hon städat sitt rum.
Hon la sig efter kl 8.

Då passade jag på att ta mig ett bad =o)
Har kollat lite på tv bara.

Nu kom Håkan hem precis oxå.. Trevligt att få hem han lite tidigare på en fredag iaf =o)

Imorgon får vi se vad som händer.. Ska iaf dricka vin o cider med Sara här på kvällen o spela wii =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0