Haft besök =o)

Började dagen kl 8 imorse.. Gick upp o åt frukost o fixade oss iordning.
Strax efter kl 9, så gick jag, Tindra o Alexander ut.
Vi tog oss en promenad hem till min mormor o morfar o hälsade på.

Fikade lite där o satt o pratade.. =o)
Vid halv 12 gick vi därifrån.
Tindra  var så duktig o gick så fint hela tiden =o)

Hemma till kl 12.. Gav Tindra lite lunch o så umgicks hon med Håkan ett tag, innan han åkte o jobbade vid kl 1.
Jag passade på att diska o dammsuga..*duktig*

Halv 2 så kom Michis hit o fikade.. *trevligt*
Hon hjälpte mig även, hur man ska göra när man säljer på tradera =o) *tack vännen*
Vid halv 4 gick hon härifrån.

Kvart över 4 så kom Sara o barnen o hälsade på.
Kul för Tindra att få leka lite med sina kompisar =o)
Vi fikade lite o satt o snackade en del.. *trevligt*

Innan halv 7 gick dom härifrån.
Då var det bara för mig att laga mat..
Käkade strax efter kl 7..
Tindra la sig efter kl 8. somnade direkt min prinsessa.

Nu har jag nyss duschat.. Alexander sitter i sin babysitter o tittar =o)

Ska fixa lite nu.. Sen får vi se när Håkan kommer hem idag.

Imorgon så ska vi till  BVC o sen blir det att kanske träffa någon =o)



Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0