Hörcentralen =o)

Hann inte skriva igår.. men fanns inte så mycket attskriva om dagen då heller =oP
Vi var bara hemma hela dagen o tog det lugnt..


Idag så började jag med att lämna Tindra redan halv 8..
Sen så tog jag o Alexander bussen till sjukhuset.. Hörcentralen skulle vi till..
Halv 9 hade vi tid där.. o Alexander han sov hela tiden..
Men hörseln var det iaf inget fel på =o)

En promenad tog vi oss när vi gick hem..

Hemma så tog vi det bara lugnt o vilade lite.  =oP
Sen var det bara att gå o hämta Tindra vid halv 3..

När vi kom hem så hade Håkan oxå kommit hem..
Vi tog o åkte direkt till Västerås.. Biltema skulle vi till =o)

Kom hem efter kl 5..
Så nu håller vi på med maten.. så dags att äta nu.. innan Tindra ska sova..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Hej! du får ta och skicka bilder på Tindra och lillen.Måste snart fixa med hemligheterna. kram skicka till min hotmail

2009-11-04 @ 16:18:59
URL: http://mammatingeling.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Hej! du får ta och skicka bilder på Tindra och lillen.Måste snart fixa med hemligheterna. kram skicka till min hotmail

2009-11-04 @ 16:19:16
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0