Långpromenad =o)

japp imorse när jag hade lämnat Tindra efter kl 8, så träffade jag LeMan..
Vi tog oss en långpromenad hem till Dessi.. Tog bara 1 timme o gå till Slagsta.
Fikade lite där o så firade vi våra födelsedagar.. 75 år sammanlagt =oP
Fick jättefina ljuslyktor o en fin ram va dom.. Tack tack =o)

Vid halv 12 gick vi därifrån.. skönt att det inte snöade på oss, som det gjorde igår.. =oP
var hemma vid halv 1.. då blev det bara att ta det lugnt.
Håkan kom hem efter halv 2..

Jag gick o hämtade Tindra efter halv 3.. hon la sig o vilade direkt när hon kom hem.. Hhehe min prinsessa var trött.

Har bara blivit lugnt här ikväll.. Ätit pizza o kollat lite på tv o umgåtts med familjen =o)
Nu är det snart dags för min prins att få välling o sen väntar nog sängen för min del.

Imorgon får vi se vad vi hittar på.. kanske en sväng ner till stan..
På kvällen ska Håkan iväg o spela poker.. så jag blir hemma barnen..
Nån som kanske vill komma över?? =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0