Lördag =o)

Förmiddagen blev bara lugn..
Åkte ner till stan vid halv 12..

Träffade då Sarah o vi tog oss en fika på Smedjan med henne.. *trevligt* =o)
Sen gick vi o kollade lite snabbt i några butiker.

Åkte hem efter kl 1.. eller till Ica o handlade lite mat för kvällen.
Käkade vid 5 tiden..

Håkan gick iväg vid kl 6.. Pokerkväll med sina vänner skulle han på..
Så det var jag o barnen hemma bara..
Lekte en del med Tindra innan hon gick o la sig vid halv 9.

Kvällen tillbringade jag med cider o att sitta framför datan =oP
Hittade en billig butik på nätet som säljer parfymer.. Så det blev att beställa en.. mycket billigare än vad jag skulle ha fått betala i affären =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0