Mycket idag =o)

Som vanligt började morgonen vid kl 7 här..
Fixa iordning mig o Tindra o så käkade vi frukost.
Gick sen o lämnade henne hos Lena till kl 8.

Jag gick sen hem o tog det bara lugnt.. plockade lite här hemma på förmiddagen bara.

Efter kl 12 så kom Sandra o hämtade mig o Alexander. Vi åkte till Coop forum.
Passade på att handla en del.. mest sånt som behövs när man ska baka.
Snart dags att baka lussekatter o pepparkakor ju =o)

Var klara där vid kl 1 så då åkte vi till Tuna park o käkade lunch.
Vid kvart i 2 så var vi hemma igen..
Diskade lite då o umgicks med Alexander, innan det var dags att hämta Tindra kvart i 3.

En bra dag som vanligt hade min prinsessa haft. Så bra att hon trivs där =o)
Vi gick hem  o Tindra la sig o vilade en kort stund..
Jag passade på att baka en sockerkaka då..

Blev sen att vi käkade vid halv 6. Sen hann vi leka en liten stund innan mina föräldrar kom på besök vid halv 7.
Trevligt att få besök.. satt o pratade lite o fikade =o)
O så klart så lekte dom med Tindra o Alexander oxå.

Efter kl 8 åkte dom härifrån.. Då var det bara att lägga Tindra.. Hon somnade direkt.
Jag passade på att baka negerbollar nu ikväll.. Lika bra att göra det när man får lugn o ro =oP

Får se när min älskling kommer hem idag då.. övetid som vanligt säkert.
Bara min lilla prins som sitter vaken i sin babysitter o tittar =o)
Snart ge han välling innan han ska sova..

Funderar på att köpa en ny mobil.. men vet inte om jag ska köpa en från tradera eller en från affären.. så mycket billigare på tradera.. *beslutångest nu*

Imorgon är det fredag o det är planeringsdag hos dagmamman imorgon.. Så Tindra är ledig..
Men troligtvis så har vi hela dagen fullbokad =o)
Hem till Rebecka på förmiddagen o sen hem till Sara o barnen på eftermiddagen..

O på kvällen blir det kanske att dricka lite vin med Sara o spela wii =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0