Torsdag =o)

Vad fort veckan har gått.. redan torsdag o snart är det helg.. *jippi*

Imorse blev det sovmorgon till kl 9 iaf =o)
Jag, Tindra o Alexander tog oss en promenad till Ica Stenby vid kvart i 11.. Hade paket att hämta.
Min parfym som jag hade köpt från en butik på internet hade kommit =o)
Bra butik måste jag säga, som säljer billigare än vad affärerna gör =oP

Sen blev det bara hem o leka lite med Tindra o umgås med Håkan innan han åkte till jobbet.
Åt lite lunch med Tindra o så la hon sig o vilade i 1 timme.
Sen blev det bara lite lek o så =o)

Efter kl 4 så kom Sara o barnen över.. Efter ett tag så kom även Tina..
Trevligt att ha besök.
Barnen härjade runt en massa. Medans vi vuxna satt o snackadeo drack kaffe.

Vid kvart i 7 åkte Tina hem.. medans dom andra gick hem innan halv 8..
Så då var det bara att laga mat.. Tur att man skulle äta makaroner o korv, snabbt att laga iordning.

Sen gick Tindra o la sig strax efter kl 8..
Jag har kollat lite på tv o hängt tvätt..
o nu sitter jag här o väntar på att Håkan ska komma hem =oP

Imorgon är det nog en lugn dag, vad det verkar som just nu iaf =o)

Allt för mig!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0