Träffat Rebecka =o)

Tindra har varit hos dagmamman som vanligt idag..

Vid kl 10 så gick jag o Alexander ner till stan i regnet..
Träffade Rebecka o Melina där..
Gick o tog oss en fika inne på 21:an =o)

Sen gick vi runt o kollade lite i affärerna.
Köpte ett par fina strumpbyxor åt Tindra, som hon ska till jul.
O så blev det en fin bamse body till Alexander.

Kom hem igen innan halv 2. Tog o fixade lite då, innan det var dags att hämta Tindra kvart i 3.
dom hade varit ute i skogen idag i regnet =o/ tråkigt väder.. nu får snön komma hit =o)

Vi gick hem o umgicks lite..
Til halv 4 så kom Tindras kompisar Emma o Max o deras mamma över o fikade..
Barnen lekte en massa. Nästan varenda leksak var framme =oP
Vid halv 6 så gick dom hem..

Då var det bara för mig att börja med maten.
När vi hade käkat , så var det bara att diska lite o sen lägga Tindra vid kl 7.

Nu händer inte så mycket mer.. Blir bara lugnt för min del.. kolla lite på tv o vänta på att Håkan ska komma hem =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0