Träffat Sandra =o)

Sovmorgon blev det till kl 9 imorse, för att Tindra är ledig =o) så skönt att få sova lite längre.

Förmiddagen blev bara lugn.. Jag, Tindra o Alexander gick till Ica Stenby o handlade lite fikabröd o hämtade ett paket.
Sen stannade vi en lekpark på väegen hem.. Så Tindra fick leka i 30 minuter =o)

Håkan hade iaf vaknat när vi kom hem efter kl 11 igen.
Lekte lite med Tindra o fixade lunch åt henne o mig. =o)

Vid kl 1 åkte Håkan till jobbet.
Tindra ville gå o vila, så det fick hon göra.
Jag passade bara på att ta det lugnt då.

Strax innan kl 2 så kom Tindra o Alexanders kusin Sandra över o hälsade på.
Vi fikade lite o satt o pratade.. O Tindra lekte med Sandra oxå..
Hon tyckte det var roligt att det kom nån o hälsade på =o)
Du får komma över snart igen =oP

Vid halv 4 så åkte hon härifrån.
Då blev det bara att fixa lite o leka med Tindra.

Efter kl 5 så käkade vi lite mat..
Blev sen att läsa en saga för Tindra.. o så fick hon spela lite data oxå.
O så la hon sig vid kl 7.

Jag har inte gjort så mycket mer.. En Alexander som är glad o vaken nu.. bra det.. för då sover han bra inatt =o)
Får se om min älskling kommer hem snart..

Imorgon förmiddag ska vi till min mormor o morfar o hälsa på.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0