Tuna park =o)

Usch vilket snöväder det varit idag..
Lämnade som vanligt Tindra kl 8..
Gick sen hem o tog det lugnt en stund, innan jag gick o träffade Kathrin o Dexter kl 10 vid konsum..

Vi knallade till Tuna park i det snöiga vädret =oP
Gick runt o kollade i en massa affärer o lite shopping blev det.
Hittade en kofta, örhängen o mascara o kajalpenna =o)

Vi käkade även lite lunch där oxå.. Trevligt hade vi iaf =o)
Hämtade Tindra vid halv 3, lagom när man kom från Tuna park.
Hon hade haft en bra dag.

Vi gick hem o lekte lite o så kom Håkan hem vid halv 4.
Blev att vi käkade lite efter kl 5..

Åkte till mina föräldrar vid kl 6.. Firade min pappa på farsdag.. har så mycket i helgen, så vi skulle inte ha hunnit med då.
Han fick trisslotter.. men ingen vinst på dom =oP
Fikade lite där o Tindra lekte en massa med mormor o morfar.

Halv 8 så åkte vi därifrån.
Bara att göra Tindra klar för sängen när man kommit hem..

Nu är det snart dags att sova.. ska ge Alexander välling om en stund..

Imorgon så blir det att träffa vänner =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0