Utvecklingsamtal =o)

Blrjade dagen med att vi försov oss till tjugo över 7.
Bara att äta frukost o fixa oss iordning fort o sen lämna Tindra efter kl 8.

Gick sen hem o tog det lugnt med Alexander en stund. 
Sandra kom hit o drack lite kaffe vid kl 10.

Sen åkte vi till Rusta, ÖoB, Babyproffsen o Tuna park o spanade lite.. *trevligt* =o)
Köpte 2 nya mössor åt Alexander på HM =o)

Var hemma efter kl 1 igen.. blev att ta det lugnt då, innan det var dags att hämta Tindra vid halv 3.
Hemma så tog jag o bakade en sockerkaka, medans Tindra städade sitt rum.
Sen kom Håkan hem oxå.

Efter kl 4 så kom mina föräldrar över o fikade.. O så skulle dom passa Tindra medans jag o Håkan skulle på utvecklingsamtal kl 5.
Alexander fick följa med oss dit =o)

Tindra är så duktig o snäll  jämt tycker Lena.. Bra det =o)
Vid halv 7 så kom vi hem igen.
Då åkte mina föräldrar hem o vi tog o käkade lite mat.

Prinsessan gick o la sig vid halv 8..
Nu är det snart dags att sova för mig med.. känner mig helt slut =o/

Imorgon är det fullt upp.. =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0