Västerås idag =o)

Måndag igen o som vanligt lämnade jag Tindra kl 8.
Gick sen hem o tog det lugnt en stund med Alexander.. Stackarn har blivit snuvig =o(

Efter halv 10 så kom Sandra över hit en stund..
Sen åkte vi till Västerås =o)

Blev att gå o kolla in på Nisses o i affärerna runt omkring.. o så käkade vi oxå =o)
Köpte iaf lite saker.. blev en julklapp åt Tindra oxå..
Trevligt var det iaf =o)

Kom hem strax efter 2. Tog det bara lugnt en liten stund innan jag gick o hämtade Tindra efter halv 3. En bra dag hade hon haft =o)

Vo tog oss en promenad till Ica stenby. Jag hade paket att hämta..
Min nya mobiltelefon som hade kommit nu =o)

Sen var vi hemma vid halv 4 igen. Då hade håkan oxå kommit hem =o)
Har bara umgåtts med familjen nu ikväll o ätit lite mat.

Tindra la sig innan kl 7..
Nu ska jag kolla lite på tv, om det finns något bra?

Imorgon så blir det att träffa lite vänner =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0