2 kalas =o)

Söndag då o dagen har varit full med saker =oP

Förmiddagen blev bara att vara hemma o leka med Tindra o umgås med familjen =o)

Blev sen att åka ner till stan vid halv 3 o handla en present åt mamma. Blev en mascara o ögonskugga.. eftersom att hon hade önskat sig det =o)

Sen åkte vi direkt hem till Tindras kusin Sandra.. Hon har ju flyttat hemifrån nu. så trevligt att se hur hon o killen bor =o)
Firade henne.. hon fyller ju 19 år på tisdag..
Fick en massa gott fika som hon hade bakat.. *smaskens* o så tårta oxå.. =o)

Åkte därifrån innan kl 5 o då var det bara att åka direkt hem till mina föräldrar..
Mamma fyller år idag.. *grattis grattis* så blev att fira henne, men firade även min pappa oxå som fyller om 2 veckor =o)
Tur att dom tyckte om presenterna vi köpt.
Min mormor o farmor var oxå där, så då fick dom se lilla Alexander oxå.
Fikade lite där.. *gott gott*

Åkte hem efter kl 6.. till Coop forum o handlade lite mat för kvällen.. sen hem o käkade o sen var det bara att lägga Tindra.

Nu ska jag ge Alexander välling o sen ska vi sova =o)
Godnatt allihopa.

Allt för mig!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0