BVC hembesök. =o)

Tindra har som vanligt varit hos dagmamman.
När jag hade lämnat henne imorse, så gick jag hem o sov en stund =o)

Vid 10 var man vaken igen.. blev då att städa.. dammsög o fixade iordning.
Sen blev det att diska oxå..
Håkan gick o hämtade Tindra till kvart i 1 idag =o)

Kvart över 1 så kom det en från BVC på hembesök. Pratade lite o så vägde vi lilla Alexander.
3040 vägde han nu.. Bra att han har gått upp =o)
Vid kvart i 2 så gick hon härifrån..

Tog det bara lugnt innan Sara, Hasse o barnen o så Saras mamma kom på besök.
Barnen lekte en massa.  o så fikade vi oxå.
Alexander fick presenter oxå. fick en jättefin mysdress o 3 par strumpor =o) *tack tack*
Tindra fick även 1 paket.. en legopenna.. hehee.. fråga mig inte hur den funkar =oP

Efter kl 6 så hade dom gått hem.. Då var det bara för oss att äta lite o så lägga Tindra vid halv 8..
Annars har vi inte gjort så mycket mer.

Nu ska jag ge Alexander lite välling o så väntar sängen =o)

Imorgon får vi se vad man hittar på.. Måste handla presenter.. Mina föräldrar fyller snart år så.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0