Fredag 9 oktober =o)

Dagen blev bara lugn..
Tindra var hos dagmamman o vi var bara hemma o tog det lugnt..

Jag gick till Ica Stenby vid halv 1 o hämtade ett paket =o)
O så gick Håkan o hämtade prinsessan kl 3.
En bra dag hade hon haft =o)

Åkte o handlade lite på Ica på kvällen o så köpte vi med oss pizza hem..
American pizza blev det.. *smaskens* =o)

Vid 8 så kom min kära syster o Fredrik över o hälsade på..
Dom ville ju se lilla Alexander.
Han fick jättefina kläder av dom.. *tack tack* =o)

Även jag fick presenter..  =o)
Jag fyller ju den 17:e, men då är inte dom här i stan o hälsar på.. så dom hade med sig paketen nu redan..
Fick jättefina värmeljushållare =o) o så en ljuslykta för flytljus o 3 par ljuslyktor som såg ut som fotöljer typ i glas..  o ett blockljus oxå *tack så mycket*
Jättefint var allt.. =o)

Vi fikade lite o så satt vi o snackade oxå..
Innan halv 11 så åkte dom hem. Trevligt med besök iaf =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0