Haft gäster =o)

Sovmorgon fick man till 10 imorse.. =o)

Har varit fullt upp hela dagen..
Var till Ica Maxi o handlade lite o sen var det bara hem o baka 2 tårtor.
Käka lite mat.

O så till kl 4 så kom gästerna.. släkten som skulle fira mig idag =o)
Mina föräldrar, min farmor o mormor. Kent, Elisabeth o Andy. Micke, Lena o Emma. Håkans föräldrar o Erik oxå.
Så fullt blev det här hemma =oP

Fikade o hade trevligt. Fick en massa fina presenter.
Bland annat, pengar, örhängen o ett halsband, blommor, trisslotter, pajform o blockljus =o)
Tack för allt allihopa..

Efter kl 6 hade alla gått härifrån.
Bara att diska bort lite disk då o så lägga Tindra.
Har tagit mig en dusch oxå..

Snart är det dags att sova. =oP
Håkan börjar ju kl 5 imorgonbitti =o/ Jobbigt att han ska behöva gå upp så tidigt.

Nu ska jag umgås en stund med älsklingen, innan prinsen ska ha välling =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jag har fåglar som sjunger för mig :-) Så nu undra man ju vad du ska köpa för mobil????

Härligt att du haft en bra helg.Kram på dig

2009-10-19 @ 09:26:33
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0