Kanelbullensdag =o)

Ja det är det ju idag =oP

Har varit vaken sen halv 9 imorse.. Kom inte i säng fören efter kl 2 inatt.

Vid kl 11 så fick vi besök av Tindras kusiner, Sandra o Daniella o deras pappa Erik.
Dom hade med sig kanelbullar.. Smaskens.. =o)
Så det blev till att fika lite..
Pratade en massa o alla ville ju se Alexander oxå.

Innan kl 12 så gick dom hem.
Vi tog det bara lugnt då..

Åkte iväg till Ica Maxi o handlade lite innan kl 2..
Behövs ju alltid något hem iaf =oP

Kl 3 så kom Tindras kompisar Emma o Max över med sina föräldrar o hälsade på.
Barnen härjade en massa.. Skulle nästan tro att varenda leksak var framtagen =oP
Blev att fika lite oxå.. Mycket fika nu förtiden.. =o)
Halv 6 hade dom gått hem..

Sarah o Danne kom även över en snabbsväng o ville se Alexander vid halv 5. 
han fick även presenter.. Ett par jeans, 2 mössor o en overall.. Som han kan ha nu.. Tack så jätte mycket =o)
Tindra fick oxå en present.. pärlor o en pärlplatta.


När alla hade gått så var det bara att laga mat..
När vi ätit så var det bara för mig att diska bort all disk.. blir mycket kaffekoppar, när man haft besök =oP

Kvällen har bara blivit lugn för oss..
Tindra har suttit o pärlat lite.. Tyckte hon var kul =o)
La henne efter 8..

Ska umgås lite med älsklingen nu.. o om 1 timme ska min prins ha mat.. sen får jag gå o sova..*Jippi* =o)

Imorgon är det fullt upp..
Tindra ska till dagmamman.. o jag o Håkan har lite ärenden att göra..
Ska även på återbesök på sjukhuset imorgon oxå.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0