Klippt mig =o)

Lämnade Tindra som vanligt kl 8.. sen gick jag hem o fixade mig o Alexander iordning.
Till halv 10 så var vi hemma hos Rebecka..
Satt där o snackade lite o drack kaffe =o)

Innan 11 så gick jag därifrån.. Bara att gå direkt till frisören då.. tur att det var nära dit =o)
Alexander sov nästa hela tiden medans jag klippte mig..
Så nu har man blivit snygg i håret =oP

Var klar strax innan 12.. då blev det att gå ner en sväng till stan o träffa Marielle.. Så längesen vi sågs..
Fixade lite ärenden på arbetsförmedlingen o försäkringskassan, så man får pengar ;o)
Sen gick vi o kollade lite i affärerna oxå..

Innan kl 2 så började vi knalla hemåt. Gick till Lidl o handlade lite o så hämtade jag Tindra efter halv 3.
Vi gick hem o lekte lite o så var det bara att laga mat oxå.

Tindra gick o la sig vid halv 7.. hon somnade direkt. =o)

Tina kom över vid halv 8 på en kaffe..*trevligt*
Satt o snackade lite.. så kul med besök.. tråkigt att vara hemma själv =o/

Vid halv 9 åkte hon härifrån..
Har inte blivit så mycket mer gjort.. kollat lite på tv bara.
Får se när älsklingen kommer hem idag.

Imorgon så blir det att åka o handla.. så man får hem lite mat =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Förstår att hon gör det =o) Är nog inte många småtjejer som inte tycker om få målade naglar..

2009-10-14 @ 08:30:16
Postat av: Cizzi

Vad fin din blogg har blvit :-)

Äre du fortfarande inskriven på ams?

Nu får det allt ta och berätta tycker jag

kram på dig o familjen

2009-10-14 @ 15:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0