Läkarbesök.

Imorse så var det dags att lämna Tindra hos dagmamman igen..
Glad var hon för att få gå dit o träffa dom andra barnen =o)

Jag gick hem o  tog det lugnt med Håkan o Alexander.. 
Innan 10 så åkte vi till sjukhuset.. skulle ju på återkontroll idag..

Allt såg bra ut.. Bra det =o) var klar efter 11.. usch vilken tid det tog =o/
Åkte ner till stan direkt o åt lunch med Sarah.. *trevligt*
Gick o kollade på lite i affärer oxå.

Hemma vid halv 2.. då tog vi oss en vilostund.. 
Sen var det bara att gå o hämta Tindra för min del. 
Ute o lekte var dom o en bra dag hade hon haft =o)

Vi gick hem o lekte lite.. 
Kvällen här hemma har bara blivit lugn. 
Har bakat en sockerkaka bara.. 

La Tindra vid kl 7.. hon somnade direkt. 

Nu är det snart dags att ge Alexander välling.. sen går jag nog o lägger mig =oP

Imorgon så kommer det besök hit =o)

Allt för mig!

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0