Långpromenad =o)

Kyligt imorse med när man gick o lämnade Tindra hos Lena. men det är ju höst så.
Jag gick hem o tog det lugnt en stund..

Gick o träffade Madde vid kvart över 9..
Hade ett ärende till personalpoolen, så först gick vi dit o sen till Gamla stan där Madde hade ett ärende.
O sen knallade vi hemåt..
Skönt att vara ute o gå lite iaf =o)

Hemma vid 11 igen.
Blev då lugnt.. Fixade bara lite här hemma..
Håkan åkte iväg vid kl 1 till jobbet.

Jag o Alexander gick o hämtade Tindra vid kl 3.
Ute var dom när vi kom dit, men en bra dag hade min prinsessa haft =o)

Vi gick hem o jag tog o bakade en sockerkaka då, medans Tindra satt o kollade på 1 film.
Lagade sen mat o så käkade vi vid kl 6.

Vid halv 7 så kom mina föräldrar över o hälsade på.
Fikade lite o satt o pratade o så lekte dom en massa med Tindra oxå =o)
Trevligt att få lite besök iaf..
Efter 8 åkte dom hem.. o då var det bara att lägga Tindra.

Har kollat på Lyxfällan o sen efter det tog jag o bakade negerbollar =o)
Nu ska jag ta o lägga mig i soffan en stund innan Alexander ska ha mat =oP

Får se när älsklingen kommer hem idag då..

Imorgon så ska vi ne till banken o sätta in pengar. Annars inga större planer.. Kanske baka lite mer?

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja vilket skönt väder vi fick gå i, undra vart solen tog vägen för idag fanns den inte iaf :(

2009-10-16 @ 17:45:35
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0