Promenad =o)

Måndag igen då.. Lämnade Tindra kl 8 hos Lena..
Gick sen hem o tog det bara lugnt.

Träffade Madde innan kl 12. Vi tog oss en promenad.. Skönt att vara ute o gå lite =o)
Hemma igen innan kl 1.
Då åkte Håkan iväg till jobbet.

Blev en lugn stund hemma, innan det var dags att hämta hem prinsessan  kvart i 3.
Umgicks lite med Tindra o Alexander när vi kommit hem igen.

Sen blev det att laga mat vid kl 5.. Köttfärssås o ris blev det.. Första gången som jag gjorde egen köttfärssås oxå. .blev väl okej iaf =oP

Tindra gick o la sig efter halv 7..
Alexander var vaken från kl 3 till halv 9.. hehe.. han är så himla pigg så =o)
Fast just nu sover han iaf.

Har hunnit med att diska bort all disk o tagit mig en dusch oxå.. o kollat lite på tv.

Nu ska jag bara ta det lugnt o vänta på att Alexander ska ha välling om ett tag o sen ska jag sova..
Får se när Håkan kommer hem då..

Imorgon så ska jag till tandläkaren..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0