Shoppat och till bvc =o)

Imorse blev det att lämna Tindra kl 8 hos Lena som vanligt.
jag o Alexander gick hem till min mamma o hälsade på efter det.
Vi gick ner till stan vid 10  o spanade lite..
Shoppade mig 2 par jeans på Gina tricot.. Inte så billigt.. men det fick jag lov att ha råd med =oP

Till kl 12 så träffade jag LeMan.. vi gick runt o kollade lite presenter åt en vän =o)
Var hemma igen till kl 1.
Då blev det bara lugnt, innan jag gick o hämtade Tindra halv 3.

Vi tog o gick direkt till Bvc med Alexander.. Gått upp i vikt o blivit längre, hade han blivit. =o)
Var klara där kvart över 3..

Hemma igen vid halv 4.. då tog jag o diskade o så kom Håkan hem  oxå..
Käkade mat efter kl 5.. 

Har inte blivit så mycket mer gjort.. Tindra la sig halv 7.
Nu ska jag kolla lite tv o umgås med Håkan =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0