Strängnäsmarknad =o)

Lördag idag o uppe vid 8 imorse.
Åt frukost med familjen o fixade oss iordning.

Till halv 10 så kom mina föräldrar hit.. Dom skulle ju vara barnvakt åt Tindra o Alexander.
Jag o Håkan åkte då till Strängnäsmarknad =o)
Usch vad mycket folk det var =oP är glad över att jag slapp gå där med barnvagn.
Köpte lite godis o sånt bara..

Stannade o handlade lite på Coop forum innan vi åkte hem.
Var hemma till halv 2 igen.
Allt hade gått jättebra.. Alexander är så snäll så =o)

Blev att leka lite med Tindra när vi kommit hem..
Sen blev hon trött o ville vila.. då vilade Alexander o Håkan oxå..
Jag kunde inte vila, så jag passade på att börja sy upp gardinerna som ska vara i köket =o)

Åt tacos vid kl 6.. Sen så fick Tindra bada.. o efter henne var det Alexanders tur =o)
Kollade på fotbollen nu okväll.. synd att Sverige ska vara så dåliga.
Tindra la sig vid halv 10.. så får se om hon sover länge imorgon =oP

Nu ska jag umgås med älsklingen ett tag, innan prinsen ska ha mat =o)

Imorgon är det fullt upp.. ska på 2 kalas då.. =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0