Till tandläkaren..

Imorse gick jag o lämnade Tindra o sen blev det att gå hem o ta det lugnt en liten stund.

Vid kvart över 9 så gick jag till tandläkaren.. Tur att Håkan var hemma med Alexander, så slapp han följa med =o)
Allt var bra sa tandhyganisten.. =o)
Men kommer få en tid senare till en tandläkare istället..

Var hemma igen vid kvart i 11.
Blev bara lugnt då..

Håkan åkte iväg till jobbet vid kl 1..
Sara, Erik o Ruben kom över när han hade åkt..
Drack lite kaffe, snackade o spelade wii =o)

Sen gick vi o hämtade barnenkl 3..
En bra dag hade Tindra haft hos Lena iaf..

Sara o barnen följde med hem till oss igen, så barnen fick leka lite mer =oP
Innan halv 5 gick dom hem..
Lekte lite med Tindra, innan  jag var tvungen att börja laga maten vid kl 5.

Tindra la sig efter halv 7.. somnade direkt min prinsessa.

Alexander ligger i sitt babygym o är vaken nu..
Får se om älsklingen kommer hem tidigare idag oxå.. det visar sig =oP

Nu ska jag umgås med prinsen.. =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0