Torsdag 22 Oktober =o)

Idag var man vaken redan halv 4.. Alexander som inte ville sova mer då =oP
Men han somnade iaf om innan kl 6..

Bara att gå upp innan kl 7 igen.. äta frukost o fixa oss iordning.. o göra Tindra extra fin.. Dom hade ju fotografering idag =o)
När jag lämnat henne gick jag hem o tog det lugnt en stund..

Till halv 10 var jag hemma hos Rebecka. =o)
Linda var oxå där.. fikade lite o satt o pratade.. *trevligt*

Efter halv 2 så gick jag hemåt.. Hämtade Tindra på vägen hem..
En bra dag hade hon haft.

Hemma blev det att äta mellis o så la hon sig o vilade en liten stund.
Håkan kom hem vid kl 3.

Vid halv 5 så åkte vi hem till mina föräldrar o fikade.. Grattis till min pappa som fyller år idag =o)
Till kl 6 åkte vi därifrån.
Blev att åka till coop forumo handla lite o sen åkte vi o köpte med oss hamburgare hem från Max =o)

La Tindra efter halv 8.. Hon somnade direkt min prinsessa..
Har inte blivit så mycket mer gjort..

Imorgon får vi se vad man hittar på.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0