Träffat Kathrin =o)

Burr vad kallt imorse när jag lämnade Tindra.
Vid 9 så gick jag o Alexander o träffade Kathrin o Dexter =o)
Tog o gick en promenad ner till stan o tog oss en kaffe på Åhlens.
Satt där o snackade lite.. *trevligt*
Sen gick vi o kollade lite i affärer oxå..

Håkan kom o hämtade mig efter 11.. Då åkte vi direkt till Ica Maxi.. Så nu har man iaf lite mat.. men usch vad tråkigt det är att gå o handla =o/

Hemma igen vid halv 1.. Då blev det bara lugnt.. Håkan åkte iväg till jobbet efter kl 1.
Jag o Alexander tog det bara lugnt då.. o tvättade lite.

Hämtade sen min prinsessa innan kl 3.. Vi gick hem dirket o lekte lite o sen tog jag o bakade en sockerkaka..  Innan det var dags att börja med maten oxå.. Gjorde eget potatismos för första gången.. o det blev faktiskt bra =oP
Ska ta o baka negerbollar om ett tag oxå..

La Tindra innan kl 7.. hon somnade direkt.. snart dags att ge prinsen mat..
Ska bara hänga upp tvätten o ta mig en dusch =o)

Imorgon så blir det troligtvis att baka ännu mera =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0