Träffat Michis =o)

Måndag igen då..
Lämnade Tindra kl 8 imorse hos Lena. Usch vad kallt det var ute då..
Gick hem o tog det lugnt på förmiddagen.

Håkan åkte iväg kl 1 till jobbet.. dom har visst ändrat tider.. så nu är det skift på prov..
Så den här veckan börjar han kl 14 - 23.. o nästa vecka kl 5- 14.. Jobbiga tider =o/

Jag tog mig en promenad med Michis vid halv 2. var tvungen att gå o handla välling åt Alexander på Ica Stenby.  sen gick vi hem hit o drack kaffe o satt o pratade en stund..

Innan kl 3 så gick vi o hämtade Tindra.
Ute o lekte var dom när vi kom dit.. en bra dag hade hon haft..
Tindra hade sagt till Lena idag.. "Jag älskar pappa, fast han trött hela tiden.  Mamma är oxå jämt trött.. fast jag älskar henne oxå.. o så älskar jag Alexander" =o)
Så himla gulligt av henne..

Knallade hem o lekte lite med Tindra o fixade lite..
Ris o klrovstroganoff blev det att vi käkade idag.
Tindra gick o la sig vid kvart i  7..

Jag kollade på Färjan 3.. o så har jag bara umgåtts med Alexander =o)

Snart så kommer nog min älskling hem.. fast snart dags att sova oxå, så jag orkar upp imorgon.. =oP

Imorgon så ska jag klippa mig o så ska jag ner på stan o göra lite ärenden.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Va sött sagt =o)

2009-10-13 @ 08:33:11
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0