Träffat Sandra =o)

Idag blev det att ta det lugnt en stund hemma, när jag hade lämnat Tindra imorse.

Innan 11 så åkte vi ner till stan o träffade Sandra o hennes dotter =o)
Tog oss en fika på Åhlens o så kollade vi lite i affärer oxå.. *trevligt*
Åkte o handlade lite på Ica..

Var hemma sen vid kl 1 igen. Blev att diska o fixa till lite här hemma då.
Håkan gick o hämtade Tindra innan kl 3. =o)

Efter kl 3 så kom Kent o Elisabeth över o hälsade på. Kul att dom kom över =o)
Dom hade presenter med sig till Alexander.. En jättefin fleecedress, en fleecefilt o så ett leksakaståg i mjukt material =o) *tack tack*
Vi fikade lite o satt o pratade..

Vid 5 så åkte dom hem.. Då lekte jag lite med Tindra..
Sen käkade vi vid halv 7.. o så var det bara att lägga prinsessan efter det.

Har blivit lugnt annars bara. Om nån timme blir det att ge prinsen lite mat, sen är det sängen som väntar för mig =oP

Imorgon så kommer dom från bvc på hembesök hos oss..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0