Träffat vänner =o)

Blev att lämna Tindra efter kl 8 imorse..
Sen kom Tina o hämtade mig o Alexander vid halv 9.
Åkte till Coop forum o handlade lite.

O sen vidare ut till deras hus i Näshulta.. kul att få se hur ni bor =o)
Jättefint var det..
Satt o drack kaffe o pratade..
Sara kom dit vid kl 12.
Fick lunch där oxå.. Tack så mycket =o)

Efter halv 2 så skjutsade Tina mig o Sara hit.
Gick upp o lämnade det jag hade köpt, sen tog vi oss en promenad till Sara o hämtade barnvagnen till hennes barn..
Sen var det bara att skynda sig o hämta barnen =oP

Blev att gå över till min granne när vi kom hem.. Sara o barnen skulle oxå dit.. så vi passade på att följa med =o)
Drack lite kaffe o Tindra lekte med sina kompisar.

Vid halv 5 så gick jag, Tindra o Alexander upp till oss.
Lekte lite med Tindra o sen fick jag laga mat.
Håkan var iväg o fixade med bilen.

Vid halv 8 kom han hem.. då var det dags för Tindra att sova.
Jag tog mig ett bad när hon lagt sig  o så diskade jag oxå.

Nu ska jag kolla efterlyst. Sen blir det sängen.

Imorgon blir det att träffa vänner igen =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0