Träffat vänner =o)

Lämnade tindra halv 9 imorse.. Jag o Alexander tog oss en kort promenad innan vi träffade Madde kl 9.
Blev att vi tog oss en promenad runt Vilsta =o)

Vid kl 10 så var jag hemma hos Michis.. Fikade lite där o satt o pratade.. *trevligt* =o)
Efter kl 11 så gick jag därifrån.

Åkte o handlade med Håkan på Coop Forum  o så käkade vi på Max =o)
Håkan åkte iväg o jobbade vid kl 1 ..

Jag o Alexander gick ner till våran granne då, Sara var oxå där..
Drack lite kaffe o satt o pratade..
Sen var det bara att gå o hämta Tindra innan kl 3..

Hemma så har vi lekt lite o nu ska vi strax äta.. har gjort egen potatisgratäng för första gången.. så får se hur den smakar =oP

Snart får vi besök av mina föräldrar oxå.. dom skulle komma över vid kl 7.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Den blir nog säkert jättegod =o)

2009-10-29 @ 19:12:02
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0