3 dagar kvar =o)

Lördag idag då.. så skönt med helg.. blev iaf sovmorgon till innan 9 imorse =o)

Jag o Tindra gick ut på en liten promenad innan kl 10. Stannade en stund i en lekpark oxå.
Var hemma innan  11 igen..
Då hade Håkan oxå vaknat =oP

Vi tog o åkte ner till  stan innan kl 12..
Träffade Sarah o så gick vi runt i lite affärer innan vi tog oss en fika på Smedjan.. *trevligt*

Åkte därifrån vid 1.. Blev att vi åkte hem till mina föräldrar då o hälsade på..
Fikade lite där o Tindra lekte en massa med morfar..
Efter 2 så åkte vi hemåt..

Hemma blev det lite lek o sen vilade Tindra från kl 3 till halv 5 nästan.. hehe snacka om trött..
När jag väckt henne så tog hon o jag oss ett bad.. blev en massa plaskande =oP

Åkte iväg efter kl 6 till ica o handlade lite godis för ikväll... o så till Italia o köpte med oss pizza hem.. *smaskens*

Nu ikväll så har det mest bara blivit en massa lek med Tindra o lite tv tittande..
Min prinsessa gick o la sig vid halv 10..

Ska fixa lite saker nu.. sen blir det att kolla tv o umgås med Håkan =o)

Imorgon så är hela dagen troligtvis fullbokad.. 

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0