4 dagar kvar =o)

Idag har Tindra varit hos dagmamman =o)

Jag tog o träffade Kathrin vid 10.. vi gick hem till henne o fikade.. o så fick man se lilla Dexter oxå.. så söt =o)

Efter kl 1 var jag hemma.. käkade lite då.. sen blev det att ta en promenad till Ica Stenby o hämta ett paket..
Hämtade sen min lilla prinsessa efter halv 3..

Vi gick hem o lekte lite.. =o)
Käkade mat vid 5 o så knallade vi ut till lekparken en stund..
Har hunnit med att tvätta 2 maskiner nu ikväll  =o)

Fredagsmys blev det för Tindra o mig =o)
Håkan kom hem tidigare från jobbet.. redan halv 9.. o Tindra blev jätte glad =o)

Prinsessan gick o la sig efter 9.. Nu ska jag ta o umgås med älsklingen.

Imorgon får vi se vad som händer.. finns iaf lite planer =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0