5 dagar kvar =o)

Idag har man hunnit med en del =oP
Lämnade Tindra som vanligt imorse.. Sen gick jag hem o tog det lugnt en stund.

Halv 10 så träffade jag Madde.. Vi gjorde sällskap ner till stan bara.. men trevligt att prata lite =o)
Jag gick runt på stan o spanade lite..
Var inne i nya hobby butiken, som öppnade idag.. Oj vad mycket kul pyssel det fanns där =o)
Blir att handla lite när man får pengar =oP

Till kl 11 så var jag hos barnmorskan.. allt var bra.. men ingen bebis som vill ut än.
Efter det så tog jag o träffade Rebecka o Linda vid Amarant.. vi tog oss en fika o så gick vi runt o kollade lite i affärer oxå.

Hemma till kl 2  var jag.. Blev lugnt en stund då..
Sen hämtade jag Tindra efter halv 3.. En bra dag hade det varit =o)

Vi gick hem o Tindra ville se på Pippi, så det fick hon göra.
Jag passade på att sätta igång en maskin med tvätt.. usch så mycket..
Sen blev det att jag dammsög o så skurade jag golven oxå.. *duktig* =o)

Blev sen lek med Tindra en  stund innan det var dags att laga mat.
När vi ätit så gjorde jag henne klar för sängen..
Tittade som vanligt lite på mora träsk oxå =oP
La henne innan kl 7 o hon somnade direkt..

Jag har nyss duschat o hängt upp tvätten.
Ska kolla lite på tv om ett tag.. o så får man se när Håkan kommer hem idag då =o)

Imorgon så ska jag hem till en vän o fika troligtvis =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Vad är det för hobby butik? Ligger den på stan eller?

2009-09-25 @ 07:54:59
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0