6 dagar kvar =o)

Idag lämnade jag som vanligt Tindra vid kl 8.
Gick sen hem o tog det bara lugnt..

Innan kl 11 så tog jag o träffade LeMan. Vi knallade iväg o träffade Sophia o tvillingarna.
Gick sen hem till Marre o fikade.. Annso var oxå där.. Trevligt att ses =o) Var ett tag sen.

Vid kvart i 2 så knallade jag hemåt.. tog det bara lugnt en stund innan det var dags att gå iväg igen..
Hämtade min prinsessa efter halv 3.. En bra dag hade dom haft.. sprungit trolleloppet idag o fått medalj.. så det var hon glad för =o)
Vi gick bara hem snabbt o bytte kläder på Tindra..

Blev sen att gå hem till min mormor o morfar o hälsa på efter kl 3.
Fikade lite där o så blev det att plocka med sig äpplen o päron hem.. Tur att dom har trädgård med såna träd.. då slipper man köpa frukt =oP


Efter 5 så knallade vi hemåt. Blev att börja med maten direkt.. sen var det bara att äta, diska o göra Tindra klar för sängen..
O så kollade vi på Mora träsk oxå..
La Tindra efter kl 7..

Har bara kollat lite på tv nu ikväll.. 
Håkan kom hem innan halv 9.. dom fick visst sluta tidigare idag =o)

Imorgon så ska jag till barnmorskan.. annars får vi se vad som händer mer.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0