7 dagar kvar =o)

Tindra har varit hos dagmamman som vanligt idag =o)

Jag tog mig en promenad imorse. när Tindra var lämnade..
Träffade sen Rebecka o Linda efter 9 i Nyfors.

Vi knallade ner till stan. Tog oss en fika på 21:an..
Satt där i nån timme o sen gick vi runt o kollade lite i affärerna =o)

Efter kl 1 så var jag hemma igen. Då blev det att bara ta det lugnt.
Sen gick jag o hämtade Tindra efter halv 3..

En bra dag hade hon haft. Vi gick hem o lekte lite..
Sen var det dags att börja laga mat vid halv 5.
Lasagne käkade vi idag.. *gott gott*

Efter halv 6 så tog vi oss en promenad hem till mina föräldrar..
Usch vad det blåste ute.. men  tur att det inte regnade iaf.. himlen var så mörk.

Fikade lite när vi kom dit o Tindra lekte en massa med morfar =o)
Innan kl 8 så skjutsade dom hem mig o Tindra..
Blåser ännu mer ute nu.

Hemma så var det bara att göra Tindra klar för sängen o lägga henne.. Hon somnade direkt.
Nu ska jag ta mig en dusch.. Sen blir det inte så mycket mer..
Får se när älsklingen kommer hem.

Imorgon blir det att fika med ett par vänner =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0